לבכיר הפלסטיני יש פתרון לדעאש ואיך לא, הוא קשור ל"כיבוש"

שלמה ריזל 4 Comment on לבכיר הפלסטיני יש פתרון לדעאש ואיך לא, הוא קשור ל"כיבוש"

בכיר ההנהגה הפלסטינית, סאיב עריקאת, באירוע אנטי-ישראלי באו"ם: "כדי להביס את דאעש צריך לסיים את הכיבוש, החמאס והחזית העממית אינם ארגוני טרור" • לאירוע הוזמנה גם חברת כנסת מ"הרשימה המשותפת"

סאיב עריקאת צילום: אמיר לוי, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סאיב עריקאת הופיע היום (חמישי) באירוע אנטי-ישראלי באו"ם בנושא "50 שנים לכיבוש הישראלי" ואמר: "כדי להביס את דאעש צריך לסיים את הכיבוש הישראלי". עריקאת האשים את רה"מ נתניהו בקידום אפרטהייד: "לצערנו אין לנו פרטנר בממשלת ישראל היום. נתניהו מנסה להחליף את פתרון שתי המדינות במדינה אחת ולייצר שתי מערכות נפרדות- כלומר, אפרטהייד".

שגריר ישראל לאו"ם, דני דנון, הגיב לדברים: "אין גבול לאבסורד, שקרים הזויים והסתה מפי מי שמשלם לטרוריסטים כדי שירצחו ישראלים חפים מפשע. הניסיונות האובססיביים להשמיץ את ישראל לא ישנו את העובדות – ההנהגה הפלסטינית מסרבת להפסיק את התמיכה בטרור".

השגריר דנון הציג היום באו"ם את תמונתה של הדס מלכא הי"ד ואמר כי בכנס האנטי-ישראלי, שארגנה ועידת האו"ם לזכויות הפלסטינים, ישתתפו נציגי ארגונים המסייעים לחמאס ולארגון החזית העממית שנטלו אחריות על הפיגוע בו נרצחה מלכא.

עריקאת נשאל על הנושא במהלך הכנס והשיב כי "החמאס והחזית העממית אינם ארגוני טרור". מאוחר יותר היום צפויה להופיע בכנס חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן שהוזמנה על ידי מארגני האירוע.



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    הבן אדם הפסיכי הזה עוד לא בין סורגים?